Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom Önöket, hogy 2021. március 8. és 22. között - a 104/2021. (III. 5.) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően - a Polgármesteri Hivatalban dolgozó köztisztviselők otthoni munkavégzés keretében fognak dolgozni.

A Polgármesteri Hivatalban ügyeletet fogunk biztosítani, amely során kizárólag a halaszthatatlan, személyes jelenlétet igénylő ügyek  intézése esetén van lehetőség ügyfeleket fogadni, akkor is csak előzetesen egyeztetett időpontra. 

Az anyakönyvvezető feladatkörébe tartozó, halaszthatatlan, személyes megjelenést igénylő ügyekben, nevezetesen:

-az apai elismerő nyilatkozatok felvétele,
-a házassági szándék bejelentése, 
-a halálesetek anyakönyvezése, vagy 
-a lakcímbejelentés esetén is az ügyfélfogadás kizárólag előzetes időpont egyeztetést követően történik, a tömeges érintkezés elkerülése céljából.

Az anyakönyvvezető feladatkörébe tartozó ügyekben ezen a héten kizárólag március 10-én, szerdán tudunk időpontot biztosítani 8:00-16:30 óráig, amelyre a 66/258-001 központi telefonszámon tudnak időpontot egyeztetni.

Kérem Önöket, hogy a halasztást nem tűrő írásbeli beadványaikat az épület ajtajánál elhelyezett dobozban helyezzék el, és azokra feltétlenül írják rá telefonos elérhetőségüket, hogy az illetékes ügyintézők fel tudják venni Önökkel a kapcsolatot. A gyűjtő dobozt naponta ellenőrizni fogjuk az ügyelet időszaka alatt is.

Tisztelettel kérem a Lakosságot, hogy - az elrendelt szigorításokra tekintettel - az elkövetkező két hétben a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit kizárólag halaszthatatlan ügyekben keressék fel.

A pmh@csorvas.hu központi email címen, vagy a 66/258-001-es központi számon a hivatali munkaidő alatt természetesen folyamatosan elérhető lesz a Hivatal.

Végül, kérem a Lakosságot, hogy a veszélyhelyzet fennállása alatt általánosan, és mindenhol tartsák be az előírt óvintézkedéseket, mivel sajnos látjuk, hogy a koronavírus bárhol megjelenhet, és bárkit megfertőzhet.

Tisztelettel:

Baráth Lajos, polgármester

Vissza felülre