TÁJÉKOZTATÁS
a koronavírus fertőzés miatt elrendelt vészhelyzet időtartama alatt a Csorvási Polgármesteri Hivatalban érvényes ügyintézési szabályokról
Tisztelt Ügyfeleink!
A Csorvási Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) a Kormány által elrendelt vészhelyzet időtartamára korlátozza a személyes ügyfélfogadást. A korlátozó intézkedés visszavonásig érvényes.
Az ügyeket - fő szabályként - telefonos megkeresés alapján, vagy postai úton, illetve elektronikusan beérkezett kérelemre intézik a Hivatalban.
Az írásbeli kérelmeket
- postai úton (levélben megfogalmazva, vagy a www.csorvas.hu oldalon elérhető megfelelő nyomtatványt kitöltve az 5920 Csorvás, Rákóczi utca 17. számra), vagy
- elektronikusan ( a pmh@csorvas.hu e-mail címre )
küldjék meg.
A kérelmen szíveskedjenek feltüntetni az elérhetőségeiket, mert az ügyintézés során keletkezett határozatok és más iratok személyes átvétele nem lehetséges, azok postai, vagy elektronikus úton kerülnek kézbesítésre.
Személyes ügyintézésre – jogszabályban előírt kivételektől eltekintve – csak rendkívül indokolt esetben, az ügyintézővel előzetesen telefonon egyeztetett helyen és időben van lehetőség.