Tisztelt Lakosság!
A Békés Megyei Kormányhivatal bővítve az ügyfélszolgáltatás lehetőségét, a kormányablakkal nem rendelkező településen is biztosítja a helybeni ügyintézést a Békéscsabai Járási Hivatal Mobil Ügyfélszolgálata keretében.
Tájékoztatjuk leendő Ügyfeleinket, hogy
2018. október 30-án 9 – 12 óra közötti időben
Csorváson, a Petőfi utca 12. számú Művelődési Ház előtt
a Kormányablak Busz a lakosság szolgálatára áll.
Az akadálymentesített Mobil Ügyfélszolgálaton lehetőség van valamennyi, a Kormányablakokban intézhető ügytípus intézésére, így többek között személyazonosító igazolvány, lakcímkártya, útlevél, vezetői engedély, ügyfélkapu vagy akár gépjármű ügyintézésre is.
A Mobil Ügyfélszolgálaton biztosított a bankkártyás fizetés, de a bankkártyával nem rendelkező ügyfelek az esetleges eljárási költséget akár postai csekken is megfizethetik a helyi postán.
Amennyiben a gépjármű ügyintézés keretében rendszámtábla kiadásával járó ügyintézést szándékuk van igénybevenni - a szükséges rendszámtábla típus rendelkezésre állásának teljes körű biztosítása érdekében - előzetesen szíveskedjenek jelezni 2018. október 29-én (hétfőn) 15.00 óráig a 66/528-324-es telefonszámon.
Kérjük szíveskedjenek ellenőrizni okmányaik érvényességét, hogy a fenti ügyfélszolgálati időben helyben elintézhessék ügyeiket!