Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a csorvási Ügyfélkapcsolati pontunk betegség miatt 2022. 02. 09-én nem tud ügyfeleket fogadni. Személyes ügyintézésre Békéscsabán, Központi ügyfélszolgálatunkon, előzetes időpontfoglalással van lehetőségük. Időpontfoglalás telefonon, vagy az alábbi linken lehetséges: https://www.dareh.hu/_bazis/idopontfoglalas/

Nyitvatartás: hétfőn és szerdán 8.00-15.00 óra között, csütörtökön 7.00-19.00 óra között (kedden és pénteken zárva).

Központi Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.
Telefon: +36 66/447-150

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása): szallitasi-informaciok@grnkft.hu

– lakossági ügyfeleink számára (pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: ugyfelszolgalat@grnkft.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése): uzletiugyfel@grnkft.hu

Megértésüket köszönjük!

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.

Vissza felülre