Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptember 15-én, szerdán a csorvási ügyfélkapcsolati irodánk technikai okok miatt zárva tart.

Az elmaradt időpontot 2021. szeptember 29-én, szerdán, 10.00-12.30 óra között pótoljuk.

Megkereséseiket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk:

Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása):
szallitasi-informaciok@grnkft.hu

– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése:
ugyfelszolgalat@grnkft.hu

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):
uzletiugyfel@grnkft.hu

 

Megértésüket köszönjük!

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.

Vissza felülre