A Békés Megyei Kormányhivatal bővítve az ügyfélszolgáltatás lehetőségét, a kormányablakkal nem rendelkező településen is biztosítja a helybeni ügyintézést a Békéscsabai Járási Hivatal Mobil Ügyfélszolgálata keretében.
Tájékoztatjuk leendő Ügyfeleinket, hogy 2021. augusztus 23. (hétfő) 9.00 órától 14.00 óra közötti időben Csorváson, a Petőfi u. 12. szám alatti Művelődési Ház előtti téren a Kormányablak Busz a lakosság szolgálatára áll.
Az akadálymentesített Mobilizált Ügyfélszolgálaton lehetőség van számos, a Kormányablakokban intézhető ügytípus intézésére, így többek között személyazonosító igazolvány, lakcímkártya, útlevél, vezetői engedély, ügyfélkapu vagy akár mozgáskorlátozott parkolási igazolvány ügyintézésre is.
2021. május 3. napjától a védettségi igazolvány státuszának lekérdezésével is fordulhatnak az ügyfelek a kormányablakokhoz, így ebben az ügyben is tájékoztatást nyújtunk a kitelepülés során.
Amennyiben a gépjármű ügyintézés keretében rendszámtábla kiadásával járó ügyintézési szándékuk van - a szükséges rendszámtábla típus rendelkezésre állásának teljes körű biztosítása érdekében –, azt előzetesen szíveskedjenek jelezni 2021. augusztus 19-én (csütörtök) 12.00 óráig a 66/528-324-es telefonszámon.
A Mobilizált Ügyfélszolgálaton biztosított a bankkártyás fizetés, de a bankkártyával nem rendelkező ügyfelek az esetleges eljárási költséget akár postai csekken is megfizethetik a helyi postán.
Kérjük szíveskedjenek ellenőrizni okmányaik érvényességét, hogy a fenti ügyfélszolgálati időben helyben elintézhessék ügyeiket!